VODIČ ZA PRIMJENU EVROPSKIH STANDARDA ” EASY TO READ” U OBRAZOVANJU UČENIKA SA INVALIDITETOM

//VODIČ ZA PRIMJENU EVROPSKIH STANDARDA ” EASY TO READ” U OBRAZOVANJU UČENIKA SA INVALIDITETOM

Udruženje je izradilo vodič ” Vodič za primjenu evropskih standarda Easy to read u obrazovanju učenika sa invaliditetom”.

Evropski standardi Easy to read se sastoje od seta pravila čija primjena omogućava da informacije budu čitljive i razumljive. Standardi su primarno napisani kako bi se olakašalo razumijevanje informacija osobama s intelektualnim teškoćama. Međutim, mogu biti od velike pomoći i u radu sa  učenicima koji sporo čitaju ili koji imaju specifične teškoće u učenju ili učenicima koji ne poznaju jezik lokalne zajednice. Prilagođen, jednostavan i lako razumljiv nastavni sadržaj osigurava učešće djece s invaliditetom na ravnopravnoj osnovi, povećava prilike za bolji kognitivni razvoj, ali i bolje socijalne vještine. Ukoliko nastavni sadržaj ili bilo koja druga informacija u školi nije pristupačna, učenici s intelektualnim teškoćama bivaju isključeni iz društva i procesa koji se odvijaju oko njih, što ima značajne dugoročne posljedice na kvalitetu života.

Ciljna grupa projekta su bili nastavnici koji su direktno uključeni u projekat na način da su učestvovali u obuci za primjenu Easy to read standarda i na osnovu toga kreirali prilagođene nastavne jedinice. Zahvaljujemo se nastavnicima osnovnih i srednjih škola Kantona Sarajevo na učešću u kreiranju ovog značajnog dokumenta.

Sadržaj Vodiča za primjenu evropskih strandarda Easy to read u obrazovanju učenika s invaliditetom nastao je kao rezultat projekta “Primjena evropskih standarda Easy to read u inkluzivnom odgoju i obrazovanju u Kantonu Sarajevo” koji je realiziralo Udruženje “Život sa Down sindromom Federacije Bosne i Hercegovine”, a finansiralo Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo.

Vodič možete preuzeti na LINKU.

 

By |2021-10-07T11:14:36+00:00Srijeda, Oktobar 6, 2021|Nekategorisano|Komentari isključeni za VODIČ ZA PRIMJENU EVROPSKIH STANDARDA ” EASY TO READ” U OBRAZOVANJU UČENIKA SA INVALIDITETOM